:: Say Cheese !!! ツ ::

Monday, January 17, 2011

::Miss them s0o much !!::

mereka dgn diri mereka !!
~(masing² dgn gaye t'sendiri)~

---> Ni tyme baru balek ghaye uma our classmate,Syahida !! accually,hari b'kenaan kami b'hajat nk ke rumah _ _ _ _ _ ,tp malangnye xde org kt uma tu.. (tatau laa ade uma or mmg kami ni x d undang) haha.. so,d pendek kan cter lpz tu kteorg g ar ghaye uma cik syeera.. agak hampe laa gak tok aku,sbb antare yg ade dlm pic atas tu,aku laa yg tinggal jaoh (luaw kwsn cket).. so,bile cik syeera ngajak ke uma dye tade laa aku waste tyme aku dtg ke sane.. hekhek,maceh ye syeera !!! :) 

---> Ok b'balek pade tjok,ble t'jmpe pic ni balek ase rindu plak nan mereka² ni.. yela mane x nye,usia kanak ² aku byk aku luangkn ngn dorang ni.. yg kiri skali tu NUR AMIRAH ZAHARI.. dye ni aku knal dari aku msok kindergarden lagik tao !! gler rindu ar kt dye.. dari tyme kami tadika dulu,kami rapat sgt,sbb dye 1 klas ngn aku.. djah 1 smpi djah 6 kami sekelas jgk.. tanpe d sangka..,kami d sek men pon masih bsame.. tp start fom 3 laa baru sekelas balek..

---> pastu yg kdua ni plak cik syeera (yg tudung puteh tu) or name sbnar NURUL
SYAHIRAH SAFAWI.. dye ni plak aku knal tyme skola rendah ag.. tp tyme tadika pon dye da same tadika nan aku.. tp kami ta same klas jela.. kteorg penah rapat 'dulu'.. tp skg bkn bmksud da x rapat,,tp bese jela.. sgt best,indah,sweet,n etc ble d kenang balek.. aku rindu sume tu !!! ase nk lalui bnde tu balek !!! :'(

---> yg tabik spring tu plak fekza or a.k.a NOORFAISZA ROSLAN.. juge aku knal tyme skola rendah.. tp nan fekza ni aku start knal dye tyme kt skola agame dlu.. ingt ag tyme skola agame dulu.. kami byk men²,sampai dlu kteorg solat asar kt skola pon men jgk.. byang kn laa tyme tgh sjud tu kteorg bole ag b'ckp..haha naye x naye jgk laa.. ingt x kntoi?? heheh,kntoi gak ar last skali nan ustaz.. haha,ble tyme da b'diri tu lak (maseh tgh solat) kteorg men tolak² lak.. pastu smpi t'gelak-gelak.. kteorg tahan je glak,smpi b'getar² badan.. heheh,lawak ouhh ble pkir balek.. aku da agak mmg akn kntoi ni.. mmg ustaz tgh prhati kn kteorg kot mse tuh.. haha,lpz solat abez je kteorg kne denda.. hihi,ustaz tu da laa garang.. kami kene agkat tgn naek ke atas slame 1 jam.. huk3 :'( lengoh ouh mase tu.. tp ta smpi 1 jam pon kene denda.. sbb aku nan fekza wt 'muke sposen' :PP haha,b0ngek je kteowg.. pstu lpz laa kteowg.. hihi,mmg s0n0k ble t'ingt balek.. :))

---> sterusnye yg sbelah kiri sy dlm pic tu fana !! kt skola bdk² KPA pggil dye 'mylo'.. aku pon kdg² ade gak t'pggil cmtu.. hihi,name dye sbnarnye FARHANA ZAFIRAH ZULFIKRI.. aku knal dye pon since skola rendah.. tp mule close sjak fom 4.. sbb tyme aku fom 4 dye dok sblah aku dlm klas.. kemane saje kami b'same.. aku la teman dye ke tandas,ke bilik guru,ke mane saje lah spnjang kt skola.. dye ni pramah owg nye.. sgt baek n cpt phm aku.. kire aku cam ade chemistry laa ngn dye.. aku suke kwn ngn dye,sbb dye ni suke b'cerita.. kdg² klau dlm kelas ape yg aku ta phm aku akn tnye dye,n dye akn cter laa dari A-Z.. heheh,sgt suke kwn ngn dye sbb dye happy go lucky !!! (~_^) tp ble da tamat skola ni ade 1 NEWS yg agak gumbira tok aku.. lpz da abez skola ni laa aku baru dpt tawu yg dye ni 'SDARE' aku.. heheheh,bkn bau bacang dah !! tp mmg kami b'saudara !! tah,mybe klau b'kumpul d pagi raye,kumpulkn nenek dye n nnek aku...,mybe nnek kami sling mngenali kott?? hahah,mcm tu laa gamak nye... :)

---> yg 3 dari kanan tu lak (dlm gamba) mai.. ktowg sume dlm klas pggil dye mai.. name dye MAIZATUL AZWANI ZAINAL ABIDIN.. huh !! pnjg la hai name dye.. heheh,dulu tyme skola rendah si mai ni pngawas ngn fekza.. dulu si mai ni halus je budak nye.. mksud aku dulu dye ni kecik je.. kecik dari aku.. tp skg ble naek skola mnengah tyme fom 1,bese laa pompuan,mai suda mmbesa !! yeay !! hik3... ;) mai nmpk tggi cket dari yg dlu.. mai ni lahir kt Semporna,Sabah.. :))

---> yg sbelah mai tu ktowg pnggil dye lia.. name dye NUR ALIAH ARIS.. dye ni bestie si mai.. kemane saje b'dua klau kt skola tu.. tp si lia ni laen cket.. dari skola rendah,ke skola mnengah,camtu je dye.. hihi,mmg kecik org nye.. kmetot,cumel je tgok.. dye ni agak pndiam klau sape x knal.. tp klau da knal s0n0k gak sembang ngn dye.. hihi :))

---> Ok yg blah kanan tu pulak SITI AISYAH MOHD FADZHLI.. aku pggil dye ecah !! hihi,ecah ni kt skola pn0l0ng ktua pngwas.. dye ni dlm klas dok sblah yot.. penah kami seklas gosip kn dye ngn si mizan.. kami gosip kn sbb cik faten pnah nmpak si ecah ni asik dok pndg si mizan.. hik3,jgn mara ea cha !! tp si ecah salu mnafikan..  lame klamaan aku taw jgk yg sbnarnye.. sbnarnye dlu² si mizan ni pnah ade ati ngn si yot.. ptot laa asik pndg,upenye yot ade kt sblah kaw cha.. heheh,faten salah tgkap ar tu.. hihi ;)

p/s : sgt rindu zaman2 ngn korang !!! 4 ur in4mati0n,aku tgh rindu korang ni... :'(





No comments:

Post a Comment

:: Suke Suki Kehidupanku ::